Социални Мрежи
Каталог

Премахнете коремните мазнини с тези храни

16 март 2021
Премахнете коремните мазнини с тези храни

Всички мечтаем за плосък корем, но не винаги следваме правилната диета. Обикновено не можем да се отървем от мазнините около корема, защото не знаем как да се храним правилно. Ето защо днес ще по говорим за някои добри храни, които изгарят упоритите мазнини в коремната област.



Те ще ви помогнат в борбата с мазнините в корема, за да постигнете целите, които сте си поставили за отслабване.

 

Понякога мазнините в корема не се изгарят лесно и може да ви е трудно да се отървете, дори ако спазвате балансирана и здравословна диета заедно с упражнения. Не отлагайте!

 

 

 

Този съвет най-вероятно ще ви помогне.

 

Затлъстяването е глобален проблем

 

Днес, тъй като затлъстяването достигна своя връх в историята, лекарите започнаха да се фокусират върху храната като източник на здраве. Но идеята "ние сме това, което ядем" е известна още от древността.

 

Според Световната здравна организация (СЗО) в света има над 1,9 милиарда души с наднормено тегло. Учудващо е, че над 650 милиона от тях са със затлъстяване.

 

Тези цифри са тревожни и сега има повече интерес към децата. Това е така, защото в света има около 125 милиона деца със затлъстяване, показва проучване на СЗО и Imperial College London, публикувано преди няколко месеца в The Lancet.

 

Коремните мазнини и свързаните с тях заболявания

 

Няколко проучвания показват, че мазнините в коремната област са пряко свързани с повишен риск от други заболявания. Основната причина е, че местоположението на телесните мазнини е също толкова важно, колкото и количеството им.

 

Излишните мазнини в корема също са свързани с риска от развитие на диабет тип 2, според ново проучване от Харвардския университет и Масачузетската болница.

 

Преди всичко, излишните мазнини в корема засягат повече мъжете, отколкото жените. Освен това причиняват увреждане на простатата и е пряко свързано с еректилна дисфункция, показва проучване на отдела по урология на университета Корнел.

 

Отървете се от коремните мазнини с помощта на тези храни

 

1. Сьомга

 

Сьомгата е силно препоръчителна поради съдържанието на протеини с висока биологична стойност. Той е и един от най-добрите източници на витамин D. Хората със затлъстяване обикновено имат недостиг на този витамин, показва проучване на Медицинския университет в Колумбия.

 

2. Броколи

 

Този зеленчук е лек, пълен с витамини и богат на калций - метал, който играе важна роля при отслабването. Поне това установи съвместно проучване на няколко американски университета. Това проучване е публикувано в Journal of Clinical Endocrinology & Metabolism.

 

3. Ядки

 

Университетът в Барселона в изследване посочва, че редовната и умерена консумация на ядки помага да се изгарят мазнините в корема. Тайната тук е, че консумацията им стимулира серотонин, хормон, който подобрява настроението и ситостта.

 

4. Банани

 

Въпреки че много хора избягват бананите, тъй като са с високо съдържание на въглехидрати, те са най-добрият плод, който можете да ядете, ако искате плосък корем. Причината за това е тяхното съдържание на калий, което неутрализира течностите.

 

 

5. Диня

 

Динята е друг отличен плод, богат на калий. Това може също да помогне за понижаване на телесните мазнини и холестерол, според проучвания от университета в Кентъки.

 

6. Тъмен шоколад

 

Тъмният шоколад със съдържание на какао над 60% е пълен с полезни антиоксиданти, които помагат за намаляване на възпалението в корема. Освен това успокоява жаждата за сладкиши.

 

7. Натурално кисело мляко

 

Пълноценното натурално кисело мляко се препоръчва при много диети, насочени към отслабване. Той е богат на пробиотици (микробна флора) и по този начин насърчава чревното здраве. Може да не го знаете, но ако микробната флора е балансирана, тогава е по-вероятно да загубите мазнини в корема. Това показват изследванията от университета във Виена.

 

Освен това, ако добавите плодове към киселото мляко или друг плод с диуретични свойства, тогава резултатите ще бъдат по-добри.

 

Поддържайте здравословна диета заедно с тренировки

 

Освен да увеличите приема на тези храни, трябва да намалите приема на трансмазнини и преработени захари.

 

Американската кардиологична асоциация също препоръчва да останете активни и да правите аеробни упражнения, както и силови тренировки поне 15 минути на ден.

Сподели: